مصاحبه آرشیو خبر ها
حضور یووه در جمع 8 تیم برتر اروپا

حضور یووه در جمع 8 تیم برتر اروپا

جی جی بوفون سنگربان افسانه ای باشگاه یوونتوس پس از شروع خوب در چمپیونز لیگ و پیروزی 2-0 برابر مالمو،مصاحبه ای اختصاصی را با شبکه اسکای ایتالیا انجام داد و پیرامون شرایط یووه به صحبت پرداخت :

" این یووه می تواند در جمع 8 تیم برتر اروپا قرار بگیرد.ما به خوبی آگاه هستیم که می توانیم حضوری خوب در رقابت های لیگ قهرمانان داشته باشیم اگر چه ما باید این اعتماد به نفس را در زمین بازی تفسیر کنیم "

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی جدید تا بدینجای کار در یووه خوب کار کرده و در هر 3 رقابت رسمی خود در لیگ و لیگ قهرمانان موفق بوده است :
" همه از شرایط تیم ما آگاه هستند و می دانند که ما دوباره کارمان را پس از کناره گیری مربیمان آغاز کرده ایم.ما باید به همه ثابت کنیم که شایستگی قهرمانی در ایتالیا را داشته ایم و من معتقدم دوباره توانایی تکرار آن را داریم.این هدف ماست اما می دانیم که تکرار آن حتی از سال های گذشته هم سخت تر خواهد بود ".

" آلگری علاوه بر تاکتیک های خود به ویژگی های روان شناسی گروه هم آشناست. او در مورد جزئیات دیوانگی های کونته را ندارد اما در عین حال بسیار دقیق و وسواسیست ".

" بعد از سال ها تحت فشار بودن متدهای او برای مسئولیت پذیری بیشتر ما مفید است ".

" در زمین او از می خواهد که برای کنترل تمپ بازی و نفس گرفتن گاها به عقب باز گردیم در حالی که در گذشته ما پیاپی در حال حمله بودیم ".

مصاف و رویارویی آلگری با میلان در سن سیرو :

" این میلان پر حباب است.اینزاگی مربی فوق العاده است و خصوصیات دوران بازیگری خود را به تیم انتقال داده است ".

" آن ها تهاجمی بازی می کنند و از بازیکنانی با کیفیت و با تجربه برخوردار هستند.فرناندو تورس خریدی فوق العاده برای آن ها بوده و در پی بازگشت به فرم گذشته خود است و می تواند در ایتالیا آن را عملی سازد ".


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد مرحبا
محمد مرحبا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: